سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلاسک چای با کیفیت کجا بخریم که برد کنیم

معرفی اولین و تنها بطری فلاسک وکیوم ورزشی در هند ، توسط استایل هومز. چاپ ، کیفیت ، درپوش استنلس استیل و سبک فلاسک باعث می شود اسپرت به نظر برسد. شما مطمئناً عاشق Look and Made 304 از جنس استنلس استیل هستید که دارای چاپ سیلیکون است ، می تواند 500 میلی لیتر از نوشیدنی های سرد و گرم را تحمل کند و مطمئناً آنها را برای 6 تا 12 ساعت و در دمای خارج در شرایط عالی نگه می دارد. ساخته شده از فناوری Air Vacuum که خلا T مخزن را قفل کرده و BPA را نیز آزاد نگه می دارد تا در حمل همه نوشیدنی ها ایمن باشد.

نام مدل    فلاسک خلاac 2 SPORT 500 میلی لیتر ایده آل برای نوشیدن آب | سبک شیک و مرسوم ، مد روز ، با دوام و سبک | جا در دوچرخه ، کوله پشتی و دارندگان جام خودرو ، اندازه های استاندارد | حمل آسان | دهان گشاد برای تمیز کردن آسان ، دهان گشاد برای تمیز کردن آسان  قد: 22.5 سانتی متر | قطر: 6.5 سانتی متر | عرض: 6.5 سانتی متر | طول: 6.5 سانتی متر


فلاسک چای با کیفیت کجا بخریم که برد کنیم





مشخصات فنی

فلاسک SPORT 500 میلی لیتر

 فلاسک جنس بدنه     فولاد

با احتیاط حمل شود     آره



فلاسک چای با کیفیت کجا بخریم که برد کنیم


بطری آب "SPARKY" یک فلاسک از جنس استنلس استیل عایق خلاuum با طراحی SLEEK است ، برای گرم نگه داشتن نوشیدنی های خود برای ساعات طولانی مفید است و حمل آن بسیار مفید است. بطری آب ما از داخل و خارج از فولاد ضد زنگ دو جداره 18/8 با کیفیت بالا ساخته شده است. با دوام و سبک: می تواند ضرب و شتم کند و همچنان نشت و محکم باقی بماند. بطری ما Leak Proof با دهانه بطری صاف و با پایین لغزش است که یک انتخاب مطمئن برای خانواده و دوستان شما است. داخل بطری ما برخلاف روکش پلاستیکی محصولات با کیفیت پایین از جنس استنلس استیل ساخته شده است. دارای طرح منحصر به فرد عایق خلا insulation دو جداره با کلاهک مهر و موم شده ، نوشیدنی های شما را تا 12 ساعت گرم یا سرد نگه می دارد. سبک و آسان برای حمل و نقل ، مناسب برای فعالیت در فضای باز ، سالن بدن سازی ، ورزش ، پیاده روی طولانی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، کلاس های یوگای گرم ، سفر طولانی در جاده ، در اتومبیل یا کوله پشتی. مراقبت و احتیاط: 1. بطری قبل و بعد از هر استفاده تمیز شود. 2. در مایکروویو استفاده نکنید. 3. بطری را نزدیک منبع مستقیم حرارت قرار ندهید. 4- برای نگهداری یا حمل نوشیدنی های گازدار استفاده نکنید.

 

 

 

فلاسک چای با کیفیت کجا بخریم که برد کنیم

 

 

 

یک فلاسک محکم و عایق خلاuum که نوشیدنی شما را به مدت 24 ساعت سرد یا گرم نگه می دارد. همراه با درب ساده و نخ دار و 100? LP و از فنجان می توان برای نوشیدن نوشیدنی استفاده کرد.

مشخصات فنی درون جعبه

1 بطری   بسته 1 عددی

فلاسکجنس بدنه     فولاد

با احتیاط حمل شود     آره

نام مدل     ترموستیل 350 با درب پلاستیکی